Gyakori kérdések és válaszok

GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

 

Az alábbiakban a leggyakrabban előforduló kérdéseket és az arra adott válaszokat soroljuk fel.

Az információk és a rólunk menüpont alatt rengeteg adatot megtalál, de ha segítségre van szükségük, nyugodtan keressenek minket elérhetőségeinken.

Kellemes vásárlást kívánunk!

 

Kérdés: Készleten vannak-e a webáruházban lévő termékek?

Válasz: Minden, a webáruházban megtalálható és kosárba rakható termékünk készleten van (minimum 1 db van belőle).

Amennyiben többet szeretnének a kosárba helyezni az elérhető mennyiségnél, ebben az esetben hibaüzenet jelenik meg: "A termékből kevesebb került kosárba / A termék nincs raktáron". Ilyenkor kevesebb került a kosárba az ön által kívánt mennyiségnél. A kosárban ellenőrizheti, hogy ténylegesen hány darab van a kosarában.

Ahol egy adott terméknél megjegyzés mezőbe beírható a kért minta, nem biztos, hogy a kiválasztott színt ill. mintát tudjuk küldeni, mert a rendszerben ilyenkor egy cikkszámon szerepelnek a termékek, nem tudjuk minden terméknél mintánként vezetni a készletnyilvántartást. Ahol legördülő listából választható a minta, ott mintánként készletezünk, azaz lehet, hogy az egyik színből nem tud annyit a kosárba rakni, amennyit szeretne, de egy másik szín még lehet, hogy elérhető.

 

Kérdés: Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Válasz: A csomagokat munkanapokon délután adjuk át a futárszolgálatnak. A futárszolgálat az átvételt követő munkanapon kézbesíti a csomagot. Általában a munkanapokon, déli 12 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak, így a következő munkanapon már át is veheti a csomagot.

E-mail értesítéseket küldünk a rendelés összekészítéséről és a csomag futárnak történő átadásáról is.

 

Kérdés: Hogyan tudom kifizetni a megrendelt termékeket?

Válasz: Többféle lehetőség van a megrendelés kifizetésére.

Kifizetheti a csomagot átvételkor, átutalással még a csomagküldés előtt, illetve bankkártyával is az OTP Simple megbízható rendszere segítségével közvetlenül a rendelés elküldése után, webes felületen keresztül.

 

Kérdés: Utalványt elfogadunk-e?

Válasz: Mivel minden esetben futárral küldjük a csomagot, ezért sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.

 

Kérdés: Mennyibe kerül a csomagküldés?

Válasz: A csomagküldés díja a megrendelés végösszegétől függ. A pontos összegekről az információk menüpont alatt tájékozódhat.

 

Kérdés: Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

Válasz: A regisztráció nem szükséges a vásárláshoz, de ajánlott, hisz regisztráció esetén bármikor beléphet a webáruházba, hogy ellenőrizze megrendelésének állapotát, illetve ha bankkártyás fizetés esetén megszakad a kapcsolat, később újra lehet próbálni. De ha nem kíván regisztrálni, akkor csak a kiszállításhoz szükséges alapvető információkat kell kitölteni a rendelés véglegesítéséhez.

 

Kérdés: Viszonteladóként szeretnék regisztrálni. Mi a teendő?

Válasz: Ugyanúgy kell regisztrálni, mintha kiskereskedelmi vásárló lenne. Az alapadatokra van szükség: szállítási és számlázási címre és az elérhetőségekre. Jelezzék nekünk telefonon vagy e-mailben, hogy viszonteladók (hol, milyen módon értékesítik tovább a termékeket) és mi beállítjuk önöknek a viszonteladói árat. Amint ez megtörtént, e-mailben értesítést kapnak erről.